Translate

wtorek, 13 sierpnia 2013

Adam Małysz!!!...i nowy pomysł :)

Cześć, jeszcze raz!

W końcu mam jeden z moich wymarzonych autografów- kartkę z podpisem Adama Małysza :D
Bardzo się cieszę. Udało mi się ją zdobyć dzięki wymianie z Kingą ( jej blog http://autografy-kinia.blogspot.com/).


 

Niedawno w jednym z postów umieściłam jakiś obrazek, cytat, piosenkę.... Co o tym sądzicie? Ja osobiście bardzo lubię czytać jakieś motta, "złote myśli" itd. Mogłabym też dzielić się tym tutaj, ale nie wiem czy interesowałoby Was to? Tj. pisałam, uwielbiam muzykę, to chyba jest najlepsze co może być na świecie. Uważam, że poznawanie nowych melodii jest fajne :)
Pomyślcie nad tym i dajcie mi znać co o tym sądzicie w komentarzach... Czekam!
A dzisiaj wstawiam mój ulubiony obrazek :D


Do następnego, Majka :)

4 komentarze: