Translate

piątek, 30 sierpnia 2013

Ania Wyszkoni....co nie co o przyjaźni

Hejka!

Prosto z mojej kolekcji, przedstawiam wam także zaległy autograf ;) Tym razem od Ani Wyszkoni:

 
Bardzo się cieszę, że mam autograf właśnie tej piosenkarki!
 
 
Pod ostatnim moim postem pojawiło się wiele komentarzy...związanych głównie z rodzeństwem :) Bardzo mi się to podoba, że w końcu "odpowiadacie" na moje notki :D
 
Dzisiaj chciałam troszeczkę nawiązać do przyjaźni...
Są wakacje (jeszcze), bardzo często spotykałam się z przyjaciółmi i dlatego pomyślałam, że warto by pomyśleć, kto tak na prawdę słowo "przyjaciel" oznacza. Według mnie jest to osoba, której możemy bezgranicznie ufać, ona robi to bezinteresownie i jest zawsze, gdy potrzebujemy pomocy.
 
 
" Przyjaciel to ktoś, kto: śmieje się z Tobą, nawet z najmniejszego powodu, płacze razem z Tobą, myśli i tęskni, nie opuści cię w trudnych chwilach, kocha cię jak kogoś z rodziny, wesprze w ciężkich sytuacjach,  ma taki sam zrąbany umysł jak Ty, pocieszy i pomoże, podczas gdy fałszywi przyjaciele nie zauważają, czy ci się coś stało, nie pomogą, gdy poniesiesz klęskę, nie kiwną nawet palcem. Nie spojrzą, nic ich nie obchodzisz. Ale prawdziwy przyjaciel to ktoś, kto zawsze jest przy Tobie i nigdy cię nie opuści..."


Uważam, że posiadanie właśnie takiej osoby, jak przyjaciel to coś wspaniałego. Sama mam osoby, na których mogę zawsze polegać i jeszcze się nigdy na nich nie zawiodłam... Mam nadzieję, że będzie to przyjaźń do końca życia <3
Reasumując...podczas tych wakacji zdałam sobie sprawę, kto tak naprawdę jest dla mnie osobą, którą mogę nazywać przyjacielem...:)


Do następnego, Majka ;)

PS Mam dla Was pewną niespodziankę (dzięki dwóm osobom :* ) Już wkrótce!... a tym czasem zapraszamy z Wiktorią: https://www.facebook.com/kolekcjonujemy

6 komentarzy: