Translate

czwartek, 29 sierpnia 2013

Bracia...rodzeństwo

Cześć!

Cały czas nadrabiam zaległości w autografach, więc dzisiaj wypadło na autograf Braci :D


 
Bardzo lubię zespoły, w których grają osoby ze sobą spokrewnione, w tym przypadku- bracia Cugowscy ;)

Teraz zależy mi, aby w mojej kolekcji znaleźli się jeszcze bracia z zespołu Pectus!!! Może ktoś zna adres?

...a korzystając z okazji, że mowa o rodzeństwie, to uważam, że posiadanie jego jest najlepszą rzeczą na świecie <3 Sama mam młodszą siostrę i wiem, że nie zawsze jest kolorowo, ale możemy na sobie polegać. Nigdy nie chciałam być jedynaczką...chodź czasami przychodzą takie myśli:


Tutaj dodaję odpowiedni cytat :D
"Rodzeństwo może się sprzeczać między sobą, lecz nigdy nie dopuści do głosu obcego"

Do następnego, Majka ;)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję autografu!
    W 100% się z Tobą zgadzam... rodzeństwo wcale nie jest takie złe ;) I mówi to osoba, która przez 9 lat była jedynaczką ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam 7 lat jedynaczką ;)
      ale szczerze, to nie chciałabym rodzeństwa z kilkunastoletnią różnicą wieku między nami..

      Usuń
  2. gratuluję :)
    19letnia jedynaczka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Ja mam dwie młodsze siostry :D jedną o 2 lata, drugą o 6 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to fajnie ;)
      ja zawsze chciałam mieć starszego brata :)

      Usuń
  4. Gratuluję!
    Ja mam starszych braci

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ;)
    ja mam młodszą siostrę, która zazwyczaj mnie denerwuje, ale fajnie jest ją mieć bo mamy wiele wspólnych zainteresowań. Np. obie kochamy zespół Enej a ostatnio załatwiałam jej kilka grafów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja siostra ma dopiero 7 lat, ale już od małego podpatrzyła ode mnie i też zbiera autografy :D

      Usuń