Translate

wtorek, 13 sierpnia 2013

dziennikarze TVP i Beata Pawlikowska

Cześć!
Jak u Was? U mnie w Warmińsko-Mazurskim lekko deszczowo :/ Mimo przymulającej pogody wstawiam kolejne autografy dwóch dziennikarzy z TVP i podróżniczki Beaty Pawlikowskiej :

Jeden z autografów Beaty Pawlikowskiej przeznaczam na wymianę :) Jeśli ktoś jest zainteresowany adresami pod jakie wysyłam prośby o autograf, piszcie do mnie śmiało na tecza.zbierane@onet.eu Czekam! :)
Jeszcze dzisiaj wrzucę jakieś post ,więc
do następnego, Majka :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję, szczególnie podpisu Tomasza Lisa :) Zamierzam do niego wysłać prośbę w najbliższym czasie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja do niego wyslałam do Telewizji TVP

      Usuń
    2. a długo czekałaś na odpowiedź? :)

      Usuń
    3. niecałe 2 miesiące ;)

      Usuń
    4. To nie tak najgorzej :P

      Usuń
  2. Do Pana Kammela wysłałaś na TVP?
    Dodałem Cię do moich blogów ;) Zrób to samo Ok?
    Pozdrawiam,
    http://autografkiszymona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak do telewizji polskiej ;)
      też już dodaję i pozdrawiam!

      Usuń