Translate

niedziela, 18 sierpnia 2013

Góry- podróże kształtują ludzi :D

Hej!
Co u Was słychać? Widzę, że jest 862 wyświetleń!!! Bardzo się z tego cieszę, ale niestety nie wiem kto jest w gronie tych osób :/ Może zróbmy tak: każda osoba, która wejdzie na tego bloga niech podpisze się w komentarzu :) Będzie mi bardzo miło...
No dobra, ale przejdźmy do dzisiejszego tematu, jakim są góry i ogólnie podróże... Tj. już w wcześniejszych postach wspomniałam- uwielbiam góry <3 Jeżdżę co roku w inny ich zakątek i za każdym razem jestem zauroczona ^_^ (Wrzucam parę zdjęć z mojego archiwum)





A wy co wolicie: góry czy morze??

Teraz czas na temat nr 2, czyli podróże! Niektórzy boją się ich, zaś inni wręcz uwielbiają poznawać nowe miejsca... Ja wolę tę drugą opcję :)


 
Podróżowanie jest również moją pasją, ale mniejszą... Pozwala zapomnieć o wszystkim, uciec, rozmarzyć się. Ja tak miałam w czerwcu, kiedy to spełniło się jedno z moich marzeń- stanęłam przed wieżą Eiffla <3 Niektórym może to się wydawać głupie, ale pomyślałam sobie wtedy "kurcze, przecież niedawno, to było moje marzenie, a teraz stoję sobie w Paryżu i widzę wszystko na żywo, a nie (jak wcześniej) tylko na zdjęciach"... Ten zachwyt pamiętam do dzisiaj :) Spędziłam wspaniałe dni w stolicy mody!
 
 
Mam jeszcze dużo miejsc, które chciałabym w życiu zobaczyć... Każdy chyba ma jakieś niespełnione marzenia. Ale wierzę, że uda mi się je chociaż w części zrealizować ;)
 
 
Świat jest taki piękny! Jest tyle ciekawych miejsc na Ziemi. Chciałabym w przyszłości chociaż trochę "zobaczyć" świata, "posmakować" różnych tradycji, zwyczajów.

 
Trochę się rozmarzyłam...Czas zejść na ziemię :D Prawda jest taka, że nikt nie zabroni nam marzyć. Cytat na dzisiejsza notkę proponuję taki:
"Nie odkładaj marzeń!
Odkładaj na marzenia..."
Takim miłym akcentem kończę na dzisiaj!
 
Do następnego, Majka ;)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz