Translate

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Mustache ^_^

Hejka ponownie!

Dzisiaj kolejny wpis z serii Mój świat tzn. coś odmiennego niż zwykłe-niezwykłe notki o autografach ;)
Kolejnym tematem przewodnim są:
Wąsy już parę sezonów temu weszły do mody i jak dla mnie nadal są na topie :D Osobiście jestem ich wielka fanką! Teraz praktycznie wszędzie można spotkać np. ubrania, przedmioty z ich motywem :)
 


 
Wąsy – zarost nad górną wargą. Jeden z dwu pasm włosów składających się na zarost mężczyzny-
co nie co z Wikipedii :D
 

Słyszałam także o cieście z motywem wąsów :)

hmm teraz tak mi się przypomniało...jeśli mowa już o wąsach, to może ktoś jeszcze pamięta ostatni skok Adama Małysza i pożegnanie go na skoczni??
 
Na ten dzień, jeśli dobrze pamiętam, inni skoczkowie także zapuścili sobie wąsy lub po prostu narysowali, ponieważ znakiem rozpoznawalnym Małysza były i nadal są wąsy :D
 
 
Podsumowując! Keep calm and grow a mustache ;)
 
Do następnego, Majka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz