Translate

czwartek, 15 sierpnia 2013

Summer!!!

Hejooo!!

Jak mija wam czwartek (dla wszystkich wolny)? Tak, czy raczej trochę bardziej aktywnie :D :

 
 
Ja na nudę nie narzekam, ale niestety ostatnio dotarło do mnie, że już niewiele zostało nam do września :( Fakt faktem, trzeba się z tym pogodzić, bo przecież nic nie trwa wiecznie...
Ostatnio też dużo myślałam na temat umieszczania postów. Doszłam do wniosku (i jest to moja decyzja), że może raz lub dwa razy w tygodniu (póki są wakacje), będę umieszczać wpisy..i dużo zdjęć o danej tematyce :D Dzisiaj- tak na początek lekko "dotknę" tematu wakacji i lata ;)

 
Też tak macie, że gdy jest ciepło, wakacje- chciałoby się zrobić wszystko?! Ja mogłabym nawet góry przenosić :D Jakby nie patrzeć, każdy na nie czeka, na słońce, długie wieczory... :) A wam z czym się kojarzą wakacje??

Nie wiem czy zauważyliście, ale zawsze lato jest przedstawiane jako wyjazdy nad morze, jezioro, rzekę. Ale przecież góry też są piękne latem! Ja osobiście wolę góry od morza, więc co roku je odwiedzam...mają swój urok <3 (ale o górach więcej wspomnę w następnej tego typu notce :D)
 

 
Pozostało nam ponad 2 tygodnie "wolności", więc cieszmy się tym!!!
 

 



...i moje ulubione na koniec, czyli jakaś myśl:
 
Do następnego, Majka :)
 


4 komentarze: