Translate

wtorek, 27 sierpnia 2013

Magda Walach

Hejka!

Nie wiem czy zauważyliście, ale ostatnio do bloga dołączyłam etykiety i strony ;)
Dzisiaj kolejny autograf, tym razem od aktorki- Magdy Walach :)

(zdj. od pani Magdy)
 
(zdj. moje)
 
Bardzo lubię tę aktorkę ;) Już od września będzie można ją zobaczyć w kolejnym sezonie "Komisarza Alexa"...
Ostatnio odbyło się dużo spotkań związanych z ramówkami m. in. TVN, TVN Style, TVP itd. Dużo bym dała, żeby móc się na nich znaleźć i spotkać tak dużo aktorów ^_^ A to zdjęcie właśnie z jesiennej ramówki TVP (aktorzy "Komisarza Alexa"):

 
Do następnego, Majka ;)
 
PS Ostatnio napisała do mnie dziewczyna z prośbą o autograf pani Ireny Szewińskiej...Może ma ktoś ten podpis na wymianę lub zna adres pod jaki mogłaby wysłać prośbę??? Z góry dziękuję :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Rozkręcasz się jak widzę!
    Pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) świetna aktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, tez posiadam ten autograf w kolekcji, bardzo lubie p.Magde Walach. Musi byc przesympatyczna osoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;)
    śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Zapraszam do mnie http://autografystokrotki.blogspot.com/ dodałam cię do linków ;)

    OdpowiedzUsuń