Translate

sobota, 31 sierpnia 2013

Marcin Styczeń- płyta + małe info odnośnie września

Hejka!

Dzisiaj wstawiam ostatni post, jeśli chodzi o miesiąc sierpień :/ Jest mi bardzo przykro, że wakacje tak szybko zleciały. Chociaż jeszcze to do mnie nie dochodzi...
Teraz skupmy się na kolejnym, dosyć wyjątkowym autografie od Marcina Stycznia- polskiego wokalisty, kompozytora, autora tekstów, lektora.. :) Dostałam go od wujka w prezencie. Jest to płyta:



Jestem bardzo zadowolona z tego prezentu, ponieważ utwory na płycie są świetne, a teksty piosenek mądre i pouczające...Serdecznie polecam! ;)

No dobrze, a teraz nadszedł trochę mniej przyjemny moment...muszę wspomnieć o roku szkolnym, który chcąc nie chcąc nadchodzi :(


Chciałabym Wam, jak na razie, wspomnieć o tym, że od 2 września moja liczba wstawiania postów na pewno zmniejszy się... Jest mi z tego powodu bardzo przykro, ale niestety trzeba wszystko ze sobą pogodzić... m.in. szkołę i Szkołę Muzyczną. To są chyba teraz priorytety :/


Póki co, delektujmy się beztroskimi chwilami i wolnym od nauki weekendem :(

Do następnego, Majka ;)

PS  Dziękuję za 2030 wejść!!! *_*

4 komentarze: