Translate

piątek, 16 sierpnia 2013

Natasza Urbańska i Agnieszka Sienkiewicz- wakacyjne listy :)

Cześć!
Dzisiaj wrzucam dwa autografy, które przywędrowały do mnie pocztą w wakacje. Nie spodziewałam się, ponieważ od lipca teatry przeważnie są pozamykane i dużo aktorów wyjeżdża na wakacje...a tu proszę :)

Natasza Urbańska:
Agnieszka Sienkiewicz:



 
jak na razie tylko tyle przyszło w wakacje :) dzisiaj postaram się jeszcze cos wrzucić, więc
 
do następnego, Majka :)
 
PS Nie wierzę, że tak wzrosła liczba odwiedzających bloga! Bardzo dziękuję Wam :* Ostatnio jak dziękowałam to było 66 osób, a dzisiaj 610!!! :D

7 komentarzy:

  1. Już 620 :)

    Ja myślę, że w wakacje też może przyjść całkiem dużo autografów - wiem z autopsji :P

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet 628!!! cieszę się, że ktoś w ogóle bloga odwiedza :)

      Usuń
  2. zapraszam też do mnie autografy-joanny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję!
    Zazdroszczę autografu Agnieszki! :)

    PS Dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)twój blog też już dodałam

      Usuń