Translate

piątek, 9 sierpnia 2013

Pierwsze kartki z podpisami- Stoch i Żyła

Hejka :)
...nawet nie wiem od czego zacząć, ale chyba najlepiej od początku. Tak jak wcześniej wspomniałam, autografy "do zeszytu" zbieram od dziecka. Pomysł z wysyłaniem listów do aktorów, sportowców, piosenkarzy itd. narodził się w lutym...po przeczytaniu jednego z postów Kamila Stocha na facebooku :) Dał informację, że osoby, które są zainteresowane zdobyciem jego kartki z podpisem, mogą przesłać na dany adres kopertę zwrotną ze znaczkiem... Wtedy zapaliła mi się lampka w głowie, pomyślałam "czemu by nie spróbować?". Parę dni później, taką sama informację przeczytałam na profilu Piotra Żyły.
Tak narodziła się nowa pasja :D Po dwóch tygodniach  dostałam listy z odpowiedzią:



Byłam bardzo szczęśliwa i nadal jestem, tyle tylko, że od tamtego czasu moja kolekcja bardzo się zwiększyła :D

Do następnego, Majka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz