Translate

niedziela, 25 sierpnia 2013

Siatkówka- autograf Łukasza Żygadło

Hejoooooo!
Mija bardzo szybko kolejny tydzień :( Ostatnie 7 dni "wolności" przed nami... Szkoda gadać :/

Dzisiejszy wpis dotyczy siatkówki, m.in. dlatego że do mojej kolekcji autografów dołączył podpis Łukasza Żygadło :D Cieszę się, ponieważ jestem fanką siatkówki od dziecka! Kiedyś również w nią grałam, więc tym bardziej jest mi bliska :) Staram się oglądać mecze naszej reprezentacji, ale także innych klubów, w których grają zawodnicy z kadry. Oto autograf:



...dzisiaj coś mnie naszło i zaczęłam oglądać stare odcinki "Igłą szyte" :D Są świetne! Moim zdaniem pokazywanie kibicom życia siatkarzy "od kuchni" jest ciekawe. Można poprzez to bardziej poznać zawodników, których przeważnie oglądamy tylko na boisku :)


Tak na zakończenie mam jedną z moich ulubionych fotek. Może ktoś oglądał Galę Mistrzów Sportu 2012? Jeśli nie, to przedstawiam Wam zdjęcie z tej imprezy :D


Do następnego, Majka :)

4 komentarze: