Translate

piątek, 16 sierpnia 2013

skoki Wisła (cz.1)

 
Hejka!

Jak się domyślacie po tytule, kolejna moja notka jest o SKOKACH NARCIARSKICH <3. Minęły już 2 tygodnie od zawodów letniego Grand Prix w Wiśle :) Postanowiłam Wam dzisiaj pokazać kilka moich fotek, a potem autografy (w cz.1 od zagranicznych skoczków), które udało mi się zdobyć na kartach...
skocznia im. Adama Małysza

                  
 
Nigdy wcześniej nie miałam okazji być na zawodach akurat w Wiśle Malince... Najbardziej podobało mi się tam, że można było zobaczyć skoczków i ich trening/przygotowanie przed skokiem z bliska!:-)
 








Byłam na kwalifikacjach i zawodach inwidualnych, jedyne czego żałuję- że nie zobaczyłam tego:

 
...ale po kwalifikacjach, o godz. 19 w centrum Wisły odbyło się oficjalne wręczanie numerków startowych:
 
 
 
 No dobra, a teraz czas na autografy (pokazuję tylko na kartach) zagranicznych skoczków, mam ich mało, ale zawsze coś :D





...i przypadkiem udało mi się spotkać dziennikarza- pana Przemysława Babiarza :)

 
Na dzisiaj już chyba starczy zdjęć, chociaż mam ich bardzo dużo :D Do poniedziałku postaram się wrzucić na bloga część 2. Będzie więcej autografów i treści- dzisiaj był taki wstęp :D
 
Do następnego, Majka :)




5 komentarzy: