Translate

sobota, 17 sierpnia 2013

skoki Wisła (cz.2)

Cześć!
Co u Was słychać?? Ja dzisiaj odwiedziłam polskie morze ;) Było ciepło i przyjemnie, ale góry są 100 razy lepsze i ładniejsze!..i zdania nie zmienię :P
Znowu wracam pamięcią do wspaniałych 3 dni w Wiśle, na skokach narciarskich <3 Emocje były nie do opisania..wszędzie biło-czerwone barwy, aż buzia się sama uśmiechała :)

 
Mimo, że zawody zaczynały się ok. godz. 19, to ja byłam już przed skocznią od godz. 17 :D Przecież nie mogłam niczego przegapić!


 
Potem było już coraz ciekawiej- zaczęły się zawody :)
 


 
Podczas Grand Prix w Wiśle poznałam parę ciekawych osób. Z jedną dziewczyną nawet się zaprzyjaźniłam ;) (zapraszam na jej stronkę:https://www.facebook.com/kolekcjonujemy) oraz 3 sympatyczne dziewczyny z Lublina...Niestety nie zdąrzyłyśmy wziąć od siebie żadnych danych kontaktowych :/ (jeśli czyta to któraś z trzech dziewczyn które spotkałam na kwalifikacjach i podwiozłam do miasta, niech się odezwą do mnie)...
 
Pamiętacie jeszcze to?

...a teraz czas na autografy ;)

Kamil Stoch:

 Piotr Żyła:


Maciej Kot: 


Łukasz Kruczek:

Moje najcenniejsze zdjęcie <3
 
Zawody się zakończyły, chociaż radość towarzyszy mi do dzisiaj ;) Było parę momentów, których nigdy nie zapomnę.. Były dziwne i nie spodziewane spotkania ze skoczkami, np. spotkałam na ulicy biegnącego Maćka lub wpadłam na basenie na Toma Hilde...ehh niezapomniane chwile :P Teraz pozostają jedynie wspomnienia <3
Cytat: "Wspomnienia są jedynym rajem, z którego nie można nas wygnać"- Jean Paul Friedrich Richter
 
Do następnego, Majka ;)
 
PS Kto dzisiaj oglądał zawody i naszych wspaniałych skoczków w Einsiedeln?? :-)
 

5 komentarzy: