Translate

sobota, 28 września 2013

Album na autografy!!!

Hejka!

Sobota szybko leci... dużo nauki, brzydka pogoda. Mimo wszystko cały czas zastanawiam się nad zmianą albumu na autografy...
Postanowiłam napisać tę notkę, bo liczę na to, że ktoś podzieli się ze mną doświadczeniem związanym z przechowywaniem zdjęć z podpisami :)


Mam jakiś tam album, ale często dostaje zdjęcia różnej wielkości i wtedy robi się problem. Chciałabym, żeby wyglądało to jakoś ładnie i przejrzyście :)
A wy gdzie trzymacie te zdjęcia z autografami??? Słyszałam, że niektórzy w segregatorach, teczkach itd. Osobiście wolę album, ale niestety nie wiem jaki :/ Autografy na zdjęciach zbieram od lutego i jeszcze nie orientuję się w tym dokładnie :)


Moglibyście mi coś doradzić w tym temacie?? ... w komentarzach lub na tecza.zbierane@onet.eu

Z góry dziękuję :*
Pozdrawiam!

Do następnego, Majka ;)

8 komentarzy:

  1. Osobiście przechowuję w segregatorach, sposób bardzo wygodny i przejrzysty. Tutaj możesz poczytać sobie o różnych sposobach, swoją drogą polecam to forum: http://www.bliskogwiazd.fora.pl/ogolna-dyskusja,14/w-czym-przechowujecie-swoje-autografy,201.html
    PS To jak będzie z tym dodaniem do linków? Chyba mi się należy? ;>
    Pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki!
    oczywiście już cię dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie trzymam w 4 roznych typach albumow, jesli mozna tak powiedziec. Male zdjecia w albumach, choc staram sie kupowac te dla rozmiaru 11/15 bo to jest rozmiar obecnie numeryczny zdjec i czesto takie taniej mi sie wywoluje. Kolejne wieksze trzymam w albumach 13/18 no i te kroe sie nie mieszcza do obu poprzednich trzymam w malym segregatorze i w duzym segregatorze. Jednak zdecydowanie mam najwiecej zdjec w albumach, zapelnilam juz 5 albumow, niestety nie kupuje bardzo grubych gdyz sa to dosc wysokie koszty, kupuje takie ciensze z cienka okladka za ktore place akurat grosze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też trzymam w segregatorze, a zdjęcia wkładam do róznej wielkości koszulek. wtedy wszystko wygląda przejrzyście i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie zbieram autografów ale przepisy - polecam segregator szybki i łatwy sposób układania i szukania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja, jak dostane jakiś autograf, to zostawiam sb koperte w której został on wysłany i wkładam do mojego notesu gdzie też mam autografy :) jednak za niedługo one przestaną się mieścić więc wtedy polecam jakąś teczkę. ale jeżeli masz jakieś cenne autografy to możesz oprawić w ramkę i położyć na biurku bądź powiesić na ścianie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie najlepiej zwykły album segregator cokolwiek... poozdabiać :D Wydrukować i powycinać zdjęcia jakiś swoich idoli :P Ja taki mam na skoczkowe grafy ;P
    ~Wikii

    OdpowiedzUsuń