Translate

niedziela, 29 września 2013

Artur Barciś i ....jutro Dzień Chłopaka :)

Cześć!

Jak Wam mija niedziela?? Osobiście nie lubię niedzielnych wieczorów, bo wiem, że gdy zasnę, obudzę się w "ulubiony" dzień- poniedziałek :(

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od wspaniałego, polskiego aktora- Artura Barcisia!!! Jest dla mnie wielką zdobyczą ^_^

 
Myślę, że chyba każdy kojarzy tego Pana np. z "Miodowych lat"! :D
 
 
Posty staram się dodawać przeważnie w piątek i niedzielę, dlatego postanowiłam, że już dzisiaj wspomnę o :
 
 
Wszystkim chłopakom składam wcześniejsze życzenia! :) Znalazłam cos stosownego do okazji:
 


Buzia Twoja uśmiechnięta, w dniu radosnym Twego święta
Przyjmij proszę me życzenia, niech się spełnią Twe marzenia
Ważna dzisiaj data taka, bo to przecież Dzień Chłopaka!
 
Nie wiem jak u Was w szkole, ale u mnie jutro można kupić sobie karteczkę zwalniającą z odpowiedzi :D Myślę, że tydzień dobrze się zapowiada, poza 3 testami i jakimiś kartkóweczkami :/
Trzeba być w dobrej myśli...
Na koniec chciałabym jeszcze dodać obrazek, który mi się spodobał ^_^
 
 
Do następnego, Majka ;)

13 komentarzy:

  1. Awww <3 Dziękii! :D No u mnie też sporo nauki.. :/ Już jutro sprawdzian z historii, jak ja to uwielbiam! :D Gratuluję! :) Wspaniały autograf :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja mam sprawdzian z historii w piątek :/

      Usuń
  2. Gratuluję ;) Ja mam jutro sprawdzian z fizyki i EDB ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Ja jutro 1 sprawdzian i omawianie Króla Edypa na polskim

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !! Jak długo czekałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie nie pamiętam, ale gdzieś ok. 2 miesięcy :)

      Usuń
  5. tak te 3 przytłaczające testy :/
    Dzięki za życzenia :P

    Gratulacje autografu i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :)
    u mnie ten tydzień zawalony sprawdzianami ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak zdobyłaś jeżeli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak zdobyłaś jeżeli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak zdobyłaś jeżeli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiadam na takie pytania tylko e-mailowo, więc pisz na tecza.zbierane@onet.eu
      Pozdrawiam ;)

      Usuń