Translate

piątek, 20 września 2013

Bajm..jesień tuż, tuż

Siemanko!

Jak minęło Wam te 5 dni w szkole??
Dla mnie czas leci bardzo szybko... Przez te dni złapałam także jakieś przeziębienie :/ Nikomu nie polecam tego.
Oczywiście mimo brzydkiej pogody listonosz zawsze zostawi coś w skrzynce..ostatnio dostałam list od zespołu Bajm!

 
Byłam kiedyś na ich koncercie ...i moim zdaniem, mimo już tych 35 lat istnienia zespołu, ich muzyka jest cały czas na topie!

Jesień zbliża się już wielkimi krokami :/ Jest już zimno i często deszczowo...Zdecydowanie wolę lato!
 
Jesień ma swoje uroki (jak każda pora roku). Najbardziej lubię patrzeć na kolorowe drzewa ^_^
 


"Cza­sami z życiem jest jak z je­sienią ...wiatr w oczy, deszcz roz­paczy, zes­chnięte nadzieje i pożółkłe myśli."
 
 
Na dzisiaj to już wszystko. Tak na marginesie...chciałam dodać, że
"lepsza jest najgorsza prawda, niż najlepsze kłamstwo"!!!
Lecę jeszcze obejrzeć końcówkę meczu naszych siatkarzy :)

Do następnego, Majka ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Rzeczywiście szybko czas leci, jednak mnie też złapało przeziębienie. Nikomu nie polecamy, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jesień :D
    i gratuluję autografu!! :)

    OdpowiedzUsuń