Translate

niedziela, 15 września 2013

Dorota Czaja w Iławie!

Hejka!

Jak ja lubię weekendy! W końcu trochę wolnego :)
Nie wiem czy Wam wcześniej wspominałam, ale mieszkam w województwie
Warmińsko-Mazurskim..a dokładnie-w Iławie.

 
Jest to śliczne, pełne zieleni i czyste miasto *_*

Dokładnie 2 tygodnie temu, do nowego, pięciogwiazdkowego hotelu
"Grand Tiffi" (http://www.grandhotel-tiffi.com/ ) przyjechała Dorota Czaja wraz z rodzinką :-)

 
Gdy tylko przeczytałam o tym, na facebooku pani Doroty, od razu skontaktowałam się z nią :)
Pani Dorota okazała się bardzo sympatyczną osobą! W dniu swojego wyjazdu, zostawiła w hotelowej recepcji swój autograf dla mnie!! :D
 
 
 
Bardzo cieszę się z tego podpisu ( mimo, że nie jest na zdjęciu)! :-)
Serdecznie zapraszam do Iławy!!!!
 
...zupełnie zmieniając temat... ostatnio w szkole dostałam zadanie, aby przeprowadzić ankietę. Jeśli chcecie to weźcie w niej udział. szczegóły na stronie ANKIETA ;) trwa do wtorku..
 
Ostatnio zastanawiałam się, jak to jest z osobami, na których się często wzorujemy/ nasi idole...Jest to bardzo interesujący temat.
 
Jak zwykle na zakończenie przesyłam jakąś myśl, cytat. Dzisiaj chciałabym przedstawiać Wam jeden z cytatów Wielkiego Człowieka, osoby, na której powinniśmy się wzorować w codziennym życiu- papieża Jana Pawła II <3
 
 
Do następnego, Majka ;)

 

1 komentarz:

  1. gratuluje, tez mam autograf Doroty, uwazam takze ze to przesympatyczna osoba. Dostalam od niej autografy na zdjeciach.

    OdpowiedzUsuń