Translate

poniedziałek, 2 września 2013

Krzysztof Miętus

Cześć!

Jak tam rozpoczęcie roku szkolnego 2013/2014?? U mnie bez większych rewelacji.Teraz w sumie dochodzi do mnie, że to już koniec wolnego :/ Niestety, nic nie trwa wiecznie...

No dobrze, ale jeszcze dzisiaj znalazłam czas na kolejny post :D Gdy wróciłam do domu, w skrzynce znalazłam 2 lisy/autografy..ale na razie przedstawiam wam jeden z nich:


Krzysia Miętusa dostałam w prezencie, od mojej bardzo zaprzyjaźnionej dziewczyny z Krakowa :) Poznałyśmy się w Wiśle, kiedy odbywały się zawody...i od tego czasu utrzymujemy ze sobą stały kontakt :D Już kiedyś wspominałam o Wiktorii (prowadzi stronę na facebooku https://www.facebook.com/kolekcjonujemy , ja jej trochę w tym pomagam).
Dzięki pomocy właśnie Wiki i jeszcze jednej osoby, przygotowałam dla Was coś zupełnie odmiennego, niż moje dotychczasowe posty, z okazji pierwszego miesiąca istnienia bloga!!!
 A to już 08.09.13r. :D
Mam nadzieję, że Wam się to spodoba...

Jak na razie,
Do usłyszenia, Majka ;)

6 komentarzy: