Translate

środa, 4 września 2013

Maciej Jachowski, czyli "1000 razy M jak Miłość"

Cześć!

Jak szkolne życie?? U mnie dobrze, ale zaczęły się już prace domowe, sprawdziany...ehh cały czas w głowie wakacje :/
Dzisiaj udało mi się znaleźć trochę wolnego czasu (a mam go już coraz mniej) na nowy wpis :) Dotyczy autografu od jednego z aktorów serialu "M jak miłość"- Macieja Jachowskiego!

 
Pewnie dużo osób kojarzy tego aktora właśnie z serialu " M jak miłość", który parę dni temu obchodził swój jubileuszowy 1000 odcinek! :)

Może ktoś to oglądał na TVP2?? Jeśli nie, to przedstawię Wam kilka zdjęć z tej imprezy...

 
...a tak dokładnie- 2 września, w Teatrze Polskim w Warszawie, odbyła się gala jubileuszowa- "1000 razy M jak miłość". Wzięła w niej udział cała obsada serialu, jak i ekipa zdjęciowa. Podczas wieczoru przyznano nagrody specjalne dla najlepszych serialowych scen.
 
...nie mogło także zabraknąć chłopaków z "Rodzinki.pl"!

Życzenia i duże podziękowania dostała najbardziej rozpoznawalna para serialu:
 
  Teresa Lipowska i Witold Pyrkosz!!!
(marzy mi się autograf tych państwa)
 
 
Serial "M jak miłość" jest bardzo popularnym serialem polskim. Na swoim "koncie" ma już 3 Telekamery w tym jedną złotą...
Tamtego, poniedziałkowego wieczoru otrzymali także specjalną nagrodę- Platynową Telekamerę Teletygodnia!
 
 

 
Kiedy siedziałam przed telewizorem i oglądałam razem z mamą tę galę, pomyślałam sobie, że fajnie byłoby się na niej znaleźć...tyle aktorów dookoła :D ... marzenie *_*
Bliżej weekendu przewiduję kolejny wpis ;)
 
Do następnego, Majka ;)

8 komentarzy:

  1. tylko pozazdrościć XD
    Już widzę te gazety "Tęcza zbierane - dziewczyna która spełnia marzenia , słynna dziennikarka- opowie nam dziś o swojej karierze w tak młodym wieku"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaaha Szymonek żyjesz tylko marzeniami... ;)
      nie martw się, jak będę udzielała tego wywiadu kiedyś to wspomnę o tobie :*

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję!
    Nawet trochę to oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    ale przyznam się że tego nie oglądałam xD

    OdpowiedzUsuń