Translate

czwartek, 12 września 2013

Magda Gessler

Cześć!

Jak mija Wam życie?? U mnie już zaczęło się wracanie do domu z zajęć o godz. 19...nawet nie mam czasu, żeby wstawiać regularnie notki tutaj :/
Dzisiaj znalazł się, więc od razu musiałam go wykorzystać na bloga <3

W mojej skrzynce niedawno znalazłam list od p.Magdy Gessler:

 
Panią Magdę możemy oglądać w niedziele na TVN, w programie "Masterchef" :)
 
 
W weekend postaram się umieścić nowy wpis... a tym czasem życzę miłej końcówki tygodnia ;)
 
Do następnego, Majka ;)

10 komentarzy:

  1. żal mi Cie to od niej się ucz ę - chcę autograf!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, do niej pisalam wielokrotnie, ale chyba nie przekonuje jej zeby wysylac za granice

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podasz może adres zamieszkania pani Magdy ? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń