Translate

niedziela, 22 września 2013

Niedzielne...pomysły, postanowienia, inspiracje, autografy i nie tylko :)

Cześć!

Witam ponownie. Tym razem w niedzielne popołudnie :) No właśnie, czym jest dla Nas niedziela??
Dla niektórych jest odpoczynkiem od pracy i obowiązków. Dla innych dniem rodzinnym, kiedy to wszyscy idą do kościoła lub siadają przy jednym stole i rozmawiają o minionym tygodniu...
W niedzielę "ładujemy akumulatory" na następny tydzień, chociaż świadomość zbliżającego się poniedziałku, zniechęca do jakichkolwiek działań :D


Niedawno dostałam autograf od świetnego, polskiego aktora Wojciecha Malajkata!!! Byłam miło zaskoczona, ponieważ po tygodniu dostałam odpowiedź.

 
Ten podpis jest również jednym z moich najcenniejszych autografów :)
 
 
Bardzo szanuję artystów, celebrytów, sportowców, którzy także wielkim szacunkiem darzą swoich fanów, kibiców. Jest to bardzo ważne!
Z mojego doświadczenia (jak na razie), najszybciej na listy odpowiadają sportowcy :) 

...tak lekko zmieniając temat. W moim przypadku rozmyślanie o tym, co by było gdyby...jest częste i dotyka wszystkich spraw związanych z życiem codziennym.
Na ostatnich lekcjach j. polskiego zajmowaliśmy się interpretacją wiersza Jana Twardowskiego "Sprawiedliwość"- to także dało mi dużo do myślenia.

"...gdyby każdy miał to samo
nikt nikomu nie byłby potrzebny"

Jak rozumiecie te słowa??? Przecież gdyby wszyscy byli tacy sami, to na świecie było by nudno! :D

i tradycyjnie na koniec:
 
Do następnego, Majka ;)

PS Życzę miłego tygodnia!

7 komentarzy: