Translate

piątek, 27 września 2013

W końcu piątek! oraz babski kabaret :)

Hejka!

Cieszmy się, w końcu piątek!

Z tygodnia na tydzień coraz bardziej cieszy mnie fakt, że zbliża się piąteczek...^_^
                                                           (nie wiem czy to dobrze)
 
Tydzień zaliczam do udanych ;) Wiem już, że te następne 7 dni nie będą już takie "spokojne". Jak na razie delektuję się piątkowym wieczorem!
 
Chciałabym wpleść teraz 3 autografy, które niedawno podarowała mi babcia :D
Jest on od "Old Spice Girls, czyli Babskiego Kabaretu". Babcia zdobyła te podpisy na jednym z przedstawień tych oto pań:
 
 

"Kabaret z kobietami, dla kobiet i o kobietach, pełen przezabawnych monologów, dowcipów, piosenek i improwizacji. Sukces tego oryginalnego występu kabaretowego leży przede wszystkim w kreacjach trzech wspaniałych artystek."- znalazłam to na jakiejś stronie, to tak dla zainteresowanych ;)
 
Byłam mile zaskoczona tym prezentem, szczególnie od babci :) Najbliższa rodzinka wie, że jestem kolekcjonerką, więc przy jakiś okazjach załatwiają mi grafy...
Najbardziej w kolekcjonerstwie wspierają mnie rodzice <3 Oni również (będąc w teatrze lub w większym mieście) starają się zebrać dla mnie podpisy, bo wiedzą jakie to dla mnie ważne ^_^
 
 
Na dzisiaj to wszystko. Życzę miłego weekendu!
 
Do następnego, Majka ;)
 



2 komentarze: