Translate

piątek, 18 października 2013

Emilia Komarnicka..

Cześć!

Jak tydzień? U mnie bez rewelacji...i nie dostałam żadnego autografu :( Jutro jadę na mecz Indykpol AZS Olsztyn- ZAKSY Kędzierzyn-Koźle i mam nadzieję, że uda mi się zdobyć jakieś podpisy :)
Dzisiaj przedstawiam Wam autograf, który dostałam tydzień temu. Jest on od Emilii Komarnickiej:


Pogoda jest coraz brzydsza i przytłaczająca :( Szaro, zimno + deszcz Październik jest jeszcze do zniesienia... gorzej będzie z ponurym listopadem.

 
Jest to dobry czas na wieczory z filmem lub książką! Następny tydzień spędzę z "Kamieniami na szaniec" :) Myślę, że będzie to ciekawa lektura...
Na koniec posłuchajcie sobie piosenki, która cały dzień chodzi mi po głowie :)http://www.youtube.com/watch?v=QTahrYXCChI

 
Do następnego, Majka ;)

5 komentarzy: