Translate

sobota, 5 października 2013

Kinga Preis + dobry film!

Witajcie!

Sobota już prawie za nami...ale to nic! :) Miło spędzam czas ze znajomymi, jednak udało mi się znaleźć chwilkę na dodanie notki :D
Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiej aktorki- Kingi Preis:

 
Ta Pani grała m. in. w "Ojcu Mateuszu", "W ciemności", "Ja to mam szczęście"...

Gdy tylko mam wolny czas uwielbiam oglądać filmy! Widziałam już ich naprawdę bardzo dużo, ale mam tylko niektóre godne polecenia :) Dzisiaj- na sobotni wieczór, chciałabym Wam przedstawić jeden z filmów, który zdecydowanie mnie wzruszył i dał dużo do myślenia.
Oto on:
 
"Umierająca na białaczkę dziewczyna postanawia wykorzystać jak najpełniej ostatnie miesiące życia, które jej pozostały."
 
 
W postać głównej bohaterki wciela się Dakota Fanning (niestety nie mam jej autografu).
Myślę, że jest to film dobry i godny uwagi ;)


 Na razie to tyle... Miłego wieczoru!
 
Do usłyszenia, Majka ;)

6 komentarzy: