Translate

piątek, 25 października 2013

Książka Marcina Prusa i pozostałe zdobycze z meczu :)

Hejka!

Jak tydzień Wam minął?? U mnie był pełen niespodzianek...i uświadomiłam sobie we wtorek, że jednak w życiu nie da się wszystkiego zaplanować :/

Dzisiaj przedstawiam Wam książkę, którą zakupił mój tatuś przed meczem, prosto z rąk autora :)



                                                                   dedykacja dla taty *_*

...i jeszcze kilka autografy mniej znanych siatkarzy:





 
Skoro już jesteśmy przy siatkówce...to chciałabym się odnieść do informacji, która niedawno pojawiła się w mediach. Mowa o zwolnieniu Andrea Anasta'ego z funkcji trenera Polskiej Siatkówki Mężczyzn.
Na jednej ze stron internetowych znalazłam taką przyczynę odwołania Włocha:
Po paśmie sukcesów - brązowym medalu mistrzostw Europy, drugim miejscu w Pucharze Świata i triumfie w Lidze Światowej, przyszły gorsze rezultaty. Jego podopieczni nie znaleźli się na podium w trzech kolejnych imprezach - igrzyskach olimpijskich (odpadli w ćwierćfinale), Lidze Światowej (11. miejsce, najgorsze w historii naszych startów) i rozgrywanych w Polsce i Danii mistrzostwach Europy (nie zakwalifikowali się do ćwierćfinału)...
 Według mnie ten trener dużo wniósł do Polskiej drużyny i na pewno będę go bardzo miło wspominała :)
Kiedyś chyba te zdjęcie tutaj wrzucałam, ale ponieważ teraz już pewnie nie będzie następnej okazji-wstawiam je jeszcze raz:

 
Teraz prawdopodobnie Andrea będzie trenował drużynę włoską...

Tak na koniec jego słowa dawniej wypowiedziane:


Do następnego, Majka ;)

5 komentarzy: