Translate

niedziela, 13 października 2013

Lesław Żurek :-)

Cześć!

Znowu mamy niedzielę....Czas leci bardzo szybko!
Ostatnio nawet zastanawiałam się, jak to jest: mieszkam w nie za dużym mieście, a życie toczy się tu szybko/intensywnie, ciągle narzekamy na brak czas....a co dopiero w takiej np. Warszawie?

Jak na razie zostawmy te rozkminy... :) Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od sympatycznego aktora, również zdobyty na "Single i Remiksy" - Lesława Żurka!

 
Jutro postaram się wstawić już ostatnio autograf, który również zdobyłam na tym przedstawieniu :)

...a teraz zupełnie zmieniając temat! Wczoraj popołudniu udało mi się znaleźć trochę czasu na odwiedzenie jednego z moich ulubionych sklepów- Empik :D Spędziłam w nim dużo czasu, ponieważ zainteresowała mnie nowa książka -"Woody Allen. Osobisty album" :) Jest na prawdę ciekawa! Zawiera dużo zdjęć, wspomnień Woody'ego, a także (moje ulubione) cytaty :D

 
Mimo, że jej nie zakupiłam, polecam! :)
...a co do czasu, to znalazłam w tej książce ciekawy cytat:

"Czas jest sposobem natury na to, żeby nie wszystko działo się naraz"- Woody Allen
 
Do następnego, Majka ;)

PS Ma ktoś może aktualny/sprawdzony adres do Woody'ego?? Bardzo zależy mi na jego autografie, ale niestety nie mam dokładnego adresu :/

5 komentarzy: