Translate

wtorek, 29 października 2013

Niespodziewany Maciej Maleńczuk :D

Cześć!

Niestety wcześniej nie udało mi się nic dodać, ponieważ mam bardzooooo dużo nauki :/ Jednak teraz znalazłam chwilkę na krótki wpis ;)

Ten autograf jest chyba jedynym w mojej kolekcji podpisem, który nie wiem/nie pamiętam jakim cudem "przywędrował" do mnie pocztą :D Jest on od Macieja Maleńczuka:

 
Pan Maciej jest polskim wokalistą i gitarzystą. Myślę, że chyba każdy kojarzy jego piosenki, np. "Ostatnia nocka"- http://www.youtube.com/watch?v=z-2mO3KTVHg

Tj. wspomniałam, każdy mój wolny czas idzie na naukę :/ Jeszcze dwa dni i wolny piąteczek ^_^
Postaram się jakoś w te krótkie święta również coś dodać na bloga ;)

Jak na razie mamy środek tygodnia, więc do roboty!!!

 
Do następnego, Majka ;)

5 komentarzy: