Translate

piątek, 4 października 2013

Piotr Polk :)

Hejka!!

Ale miałam tydzień! Dużo nauki (za dużo!)-mało czasu-pełno obowiązków... Nie pomagała także pogoda, było zimno i ponuro :/ Szczerze mówiąc, to chyba był jak dokąd  najgorszy tydzień w roku szkolnym.
Patrząc na to z innej strony, było to owocne 7dni w kolekcjonerstwie -zdobyłam 8 autografów! :D Postaram się je jakoś powstawiać przez najbliższe posty.

Przedstawiam Wam jeden ostatnich zdobyczy:

 
Jest on od polskiego aktora- Piotra Polka. tego Pana możecie  kojarzyć m.in. z "Ojca Mateusza", "Lekarzy" :)

Tj. wcześniej wspominałam ostatnio miałam dużo nauki i zakuwania do testów :/ Na weekend czekałam jak nigdy! ...i się doczekałam ^_^

Czy tylko ja tak uważam?!:


Teraz mam 2 dni na trochę luzu i odpoczynku... ME GUSTA ^_^ Czas na relax czas zacząć!!!
Na dzisiaj to wszystko, ale postaram się jutro coś dodać :)
Miłego weekendu...

Do następnego, Majka ;)

10 komentarzy: