Translate

piątek, 22 listopada 2013

Joanna Brodzik i krótka relacja z wyjazdu :)

Hejka!

Uff jakoś przebrnęłam przez ten tydzień, chociaż nie było łatwo! Na piątek czekałam jak nigdy..i się doczekałam ^_^ Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mój blog, ponieważ przez te ponad 3 miesiące mam 6000 wejść (nie wiem czy to dużo jak na ten okres czasu, ale bardzo się cieszę!)

W czwartek dostałam pocztą kolejny list. Tym razem autograf od Joanny Brodzik- prosto z planu serialu:

 
Tj. obiecałam dzisiaj króciutka relacja z wymiany do Turcji, która odbyła się w dniach 4-10 listopada.
 
 

Do Konyi poleciało 6 uczniów (w tym ja) i 4 nauczycieli. Samolot mieliśmy ok. 15 z Warszawy do Istambułu, a następnie "przesiadkę" do Konyi :)

 
Na miejscu odebrały rodziny goszczące nas przez najbliższy tydzień :)
Pierwszy dzień przeznaczony był na otwarcie projektu i zapoznanie się z uczestnikami oraz planem całego tygodnia zajęć.
 

 
Resztę dni spędziliśmy rozmawiając, śmiejąc się i grając :D Wspaniale się wtedy bawiłam!
Oczywiście był także czas na zwiedzanie. Zobaczyliśmy wiele meczetów oraz bajkową Kapadocję.

(jedno z moich ulubionych zdjęć zrobionych przez Natalkę)
 
 

 
Szczerze mówiąc nigdy nie spodziewałam się, że ludzie z Turcji mogą być tak przyjacielscy i gościnni <3 Bardzo ich polubiłam!
 
...mam jeszcze wiele innych zdjęć ale nie będę ich wszystkich upubliczniać :P

Najśmieszniejsze co mnie tam spotkało- wszyscy chcieli z nami (ludźmi z Polski) zdjęcia- DUŻO zdjęć :D Chyba jeszcze nigdy nie pozowałam tyle razy w ciągu jednego tygodnia! :D

 
Czas zleciał bardzo szybko i aż żal było wracać... Pożegnania były najgorsze :(
Spędziłam tam jeden z najlepszych tygodni! Miałam piękną pogodę! Poznałam najwspanialszych ludzi!
 
Teraz mam nadzieję, że nasz kontakt nie urwie się i w przyszłości jeszcze się kiedyś spotkamy.

Wszystkich zachęcam do brania udziału w wymianach międzykrajowych, bo to naprawdę świetna okazja do poznania nowych ludzi, kultury i miejsc!
 
Do następnego, Majka ;)
 
PS Zdjęcia pochodzą z mojego i moich znajomych archiwum- kopiowanie ich ZABRONIONE!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję autografy i zazdroszczę wyjazdu ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) świetne zdjęcia pozdrawiam :)
    p/s napisałam do CB na pocztę :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć wyjazdu ;)
    gratuluję autografu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki.
    Zapraszam do głosowania w ankietach na
    blogu : http://autografykamila020499.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję autografu! :)
    Świetny wyjazd, fajnie, że szkoła nawiązała współpracę z Turcją. To teraz zbieraj na wakacje w Turcji przy średniej temperaturze 35 stopni w cieniu ;)

    OdpowiedzUsuń