Translate

niedziela, 17 listopada 2013

Maciej Stuhr :)

Witajcie!

Jeszcze chyba nigdy nie siedziałam tyle nad książkami w weekend :( Mam bardzo dużo nauki i muszę ponadrabiać zaległe testy, które były pod moją nieobecność w szkole.

 
Parę osób wspomniało w komentarzu, że chcą, żebym umieściła krótką relację z wyjazdu do Turcji...Nie ma problemu! Bardzo mi się tam podobało i tym bardziej chciałabym się tymi doświadczeniami z Wami podzielić ;) Nigdy jeszcze nie wstawiałam na bloga żadnych swoich, ani moich znajomych zdjęć, ale raz mogę zrobić wyjątek :D
Niestety dzisiaj już nie dam rady- brak czasu :/

Ten autograf jest drugim ze zdobyczy, który przyszedł do mojej skrzynki, kiedy byłam za granicą :)
Jest on od p. Macieja Stuhra:
Według mnie pan Maciej, jak i jego tata-są świetnymi aktorami!
 
No dobrze...życzę wszystkim miłego tygodnia i zapraszam ponownie w piątek!
 
Do następnego, Majka ;)

7 komentarzy: