Translate

piątek, 15 listopada 2013

Wróciłam ! :) Pectus

Cześć!

Jeszcze nigdy nie miałam takiej przerwy od bloga! Przepraszam, ale nie miałam czasu :( Po powrocie (niecały tydzień temu) musiałam wszystko ponadrabiać... ale opłacało się!


Wyjazd fantastyczny!!! Poznałam świetnych ludzi <3 Nie wiem czy wcześniej wspominałam, ale był to wyjazd w ramach wymiany uczniowskiej...
Jeśli będziecie chcieli, mogę przy następnej notce wstawić kilka zdjęć ^_^

Oczywiście pod moją nieobecność pocztę odbierali rodzice. Przez ten tydzień przyszły dwa listy. Jeden z autografów przedstawiam wam dzisiaj:


 
W weekend postaram się wrzucić drugi autograf ;)
Jak na razie życzę miłego weekendu i pozdrawiam osoby, które również spędzą swój wolny czas w książkach tj. ja :(
 
Do następnego, Majka ;)
PS Dajcie znać, czy mam wstawić jakieś zdjęcia z mojego wyjazdu i napiszcie czy przed miniony tydzień nabyliście jakieś autografy, bo nie jestem na bieżąco!

6 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo ,że wróciłaśŚ !!
    Też mam autografy od zespołu PECTUS. – świetny zespół
    Pozdrawiam Krystian.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy zdjęcia z wyjazdu! :) Gratuluję, też posiadam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zespół Pectus extra !
    Również posiadam autograf.
    Gratuluję ! :)
    Cieszę się że wyjazd ci się udał :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń