Translate

piątek, 20 grudnia 2013

Amy Adams...wolne! :D

Cześć!

Ale się cieszę! Długo czekałam na to, żeby usiąść sobie wygodnie (zapominając o szkole) i jeszcze bardziej myślami przygotować się do świąt :)

Dzisiaj lekcje skończyłam po godz. 10, więc pełen luz :P A jak u Was? Mieliście Wigilię klasową??

Teraz przedstawiam Wam autograf od amerykańskiej aktorki, znanej m.in. z filmu "Zaczarowana"- Amy Adams!:
 
Jest on drugim autografem, który przyszedł do mnie z Ameryki :) Tym razem nie jest to nadruk ;)

Ciekawa jestem, czy do świąt spadnie śnieg...znając życie- nie będzie biało za oknami w Wigilijną noc :/
 
Uwielbiam duże miasta....np. urokliwy Kraków lub nowoczesną Warszawę :D Myślę, że każde miasto jest świątecznie przystrojone, nadając ulicom grudniowy klimat  :)

Jak na razie to tyle ;)
Do następnego, Majka ;)

5 komentarzy:

  1. gratulacje :)
    Jak chcesz to wpadnij do mnie na bloga :)w notce jest link na fejsa o fotografii i tam są zdjęcia jak fajnie świątecznie jest we Frankfurcie/odrą :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Majeczko :*

    TAK! Wszyscy chcemy śnieg na święta :3 ale lepsze są wesołe i udane święta niż śnieg :P

    OdpowiedzUsuń