Translate

niedziela, 29 grudnia 2013

Andżelika Piechowiak

Cześć!

Odpoczynek po świętach nadal trwa ^_^
Dzisiaj krótki post..
W piątek przyszedł do mnie autograf od świetnej aktorki, znanej m. in. z roli Mirki w "M jak miłość"- Andżeliki Piechowiak :)

 
Pewnie kilka osób nie wie..i może wydaje to się dziwne- na blogu podpisuję się jako Majka, a autografy dostaję z dedykacją "dla Martyny" :D Już kiedyś o tym wspominałam, ale pojawiło się kilka pytań odnośnie tego... rodzina, znajomi i inne osoby, które mnie znają, mówią na mnie Maja. Natomiast oficjalnie ( w papierach) jestem Martyna :)
Zdecydowanie wolę imię Maja :D

Na koniec:
 
Do następnego, Majka ;)

9 komentarzy:

  1. super i zapraszam do mnie : www.olanetwork.blogspot.com

    i polajkujcie proszę :
    https://www.facebook.com/pages/Twoja-uroda-mnie-powala/226335517490203

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ją! gratuluję :)
    i zgadzam się z obrazkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Bardzo ją lubię.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) świetny autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Martyno od dziś jesteś Majka

    GRATKI ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zapraszam ;) http://autografy-neczki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń