Translate

piątek, 27 grudnia 2013

Artur Żmijewski ;)

Cześć!

Jak samopoczucie po świętach? Pojawiły się jakieś dodatkowe kilogramy?? :P

Dla mnie święta zleciały bardzo szybko. Mimo, że nie spadł śnieg, atmosfera Bożonarodzeniowa była!
 
Ostatnio razem z moim tatusiem obejrzałam "Mój rower" :D Jednym z głównych bohaterów tego filmu jest Artur Żmijewski:

 
Autograf przywędrował do mnie 2 tygodnie temu ;)

Film "Mój rower" jest jak dla mnie lekko inny (niż polskie filmy)-dość specyficzny. Cała akcja skupia się na relacjach między ojcem a synem :)

 
 
Jednak w tym filmie najbardziej podobała mi się muzyka! Jednym z bohaterów jest świetny muzyk, kompozytor, grający głównie na skrzypcach i saksofonie- Michał Urbaniak. Myślę, że dzięki jego obecności w filmie oprawa muzyczna nabiera większej wartości :)

Na koniec co nie co na następne dni:
Do następnego, Majka ;)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :D dodasz mnie ? http://autografygwiazd2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję!
    Co do filmu to mi nie przypadł do gustu... zdecydowany brak akcji - przez co był nudny i się ciągnął!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak masz rację! kwestia gustu :D ale muzyka zdecydowanie wygrała ^_^

      Usuń
  3. GRATULACJE !

    Oczywiście Święta przeżyły mimo śniegu i klimat the best :)
    Podaj tytuły muzyki jaka była :D

    A co na święta dostałaś ?

    OdpowiedzUsuń