Translate

niedziela, 8 grudnia 2013

Danuta Stenka i Karolina Gruszka

Cześć!

Kolejna weekend mija...Niektórzy zaczęli już świąteczne porządki, inni "biegają" po sklepach i kupują prezenty, a jeszcze inni siedzą przed telewizorem i śledzą zawody sportowe...

Za chwilkę też lecę oglądać skoki, ale zanim to, przedstawiam Wam moje kolejne zdobycze:

     Danuta Stenka
Karolina Gruszka
 
Zdjęcia wraz z autografami dostałam od agencji. Niestety przez ostatnie dni często padało, więc doszły do mnie lekko mokre i rozmazane :/
 
Kto jeszcze nie wie- właśnie od 15 rozpoczęły się zawody w skokach narciarskich na wielkiej skoczni w Lillehammer.
Notka dzisiaj krótka..., ale mam nadzieję, że jeszcze w tygodniu uda mi się znaleźć czas na kolejny wpis ;) Teraz idę dalej kibicować polskim skoczkom!
 
Do następnego, Majka ;)


8 komentarzy: