Translate

środa, 11 grudnia 2013

Kinga Preis po raz drugi...Paul Walker

Hejoo!

Nawet nie sądziłam, że znajdę wolną chwilkę, a tu proszę! :D
Postanowiłam także dzisiaj napisać, ponieważ trafiła się niepowtarzalna data ^_^

 
Dzisiaj przedstawiam Wam autograf Kingi Preis po raz drugi :)


Jak Wam mija tydzień???
Czy tylko ja już nie mogę doczekać się świąt?! Z utęsknieniem czekam na choinkę, wieczory pośród bliski- przy blasku świecy...i Wigilię :)

 
Na koniec pragnę wspomnieć o aktorze, którego wszyscy zapamiętamy: Paula Walkera...
Myślę, że nie muszę pisać o informacji, która obiegła ostatnio media. Jest to niewątpliwie smutna wiadomość dla fanów aktora, ale niestety tak to w życiu bywa :/
Dlatego: "Bierzmy z życia ile się da, ponieważ nie wiemy kiedy się dla nas zakończy!"


Do następnego, Majka ;)

PS Dziękuję za ponad 7000 wejść!

6 komentarzy:

  1. NIKT NIE ZNA DNIA ANI GODZINY
    Zgodzę się, z życia trzeba brać jak najwięcej. Niestety, nie wszyscy to rozumieją i nie potrafią brać , dlatego ja aby nie upaść ostatnio się zmotywowałem do działania :)

    GRATULACJE :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Autograf na bardzo ładnym zdjęciu! :)
    Co do życia - nigdy nic nie wiadomo...
    Cieszmy się póki jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje. To prawda nie wiadomo co może się stać :( smutna wiadomość zal chłopaka :( takie życie :( eh.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;)
    F&F bez niego to nie będzie to samo ;(

    OdpowiedzUsuń