Translate

piątek, 13 grudnia 2013

Magdalena Różczka

Cześć!

Jak życie? Przez ten tydzień przywędrowały do mnie 3 autografy.
Moją dzisiejszą pocztę odebrała siostra :D w kopercie było zdjęcie z autografem od Magdaleny Różczki :)

 
Polecam seriale, w których gra ta aktorka- "Lekarze" i "Czas honoru" :)

Dokładnie za tydzień będziemy mogli poczuć "wolność" od szkoły :D Będzie to czas na wyciszenie się, przygotowania do świąt...

 
...i kupowanie prezentów *_* No właśnie macie może już jakieś pomysły na upominek dla swoich bliskich? Ja niestety jeszcze nie..

Znacie może jakieś ciekawe książki godne polecenia? Jeśli tak, to chętnie skorzystam ze sprawdzonej literatury, kupując książkę w prezencie :) Bardzo lubię czytać książki, niestety nie zawsze mam na to czas :/

Na koniec:

Do następnego, Majka ;)

4 komentarze:

  1. ja się męczę z bólem zęba od 4 dni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. POLECAM COELHO :D

    Hmm.. Gratulacje ale ja i tak czekam na te "egzotyczne"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też szczerze polecam Coelho.
    "I've learned that sometimes when I'm angry I have the right to be angry" :)

    Gratki i zapraszam do mnie :P

    http://auto-grafy-sandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń