Translate

niedziela, 15 grudnia 2013

Pierwszy list z zagranicy- Kristen Stewart!!!

Cześć!

Brawooo dla Kamila Stocha!!! Zasłużył na wygraną :D

Niedziela dobiega końca.. :/ Teraz przede mną jeden z trudniejszych tygodni- dużo nauki :(

Jednak dzisiaj nie o tym ;) W czwartek wróciłam zmęczona ze Szkoły Muzycznej o godz. 20. Tylko czekałam, żeby iść spać..wydawało mi się, że tego dnia już nic mnie nie zaskoczy, dopóki nie zajrzałam do skrzynki :D Zobaczyłam dwie zaadresowane do mnie koperty z zagranicy!
W jednej z nich znalazło taki oto autograf:
 
Chyba tej aktorki  nie trzeba nikomu przedstawiać! Byłam bardzo podekscytowana :D Nie spodziewałam się, że zdjęcie z autografem Kristen Stewart kiedykolwiek znajdzie się w mojej kolekcji!

Dla niektórych kolekcjonerów to pewnie na porządku dziennym-autografy od zagranicznych "gwiazd", ale dla mnie to coś nowego ^_^

Niestety teraz trzeba zejść już na Ziemię :/ Jutro znowu poniedziałek..niby ostatni tydzień w starym roku, kiedy musimy iść do szkoły, ale mimo wszystko to dla mnie małe pocieszenie.


...pogoda też nieciekawa :/ Teraz tylko jakoś przeżyć te 5 dni i będzie dobrze! Trzymajcie się ;)

 
Do następnego, Majka ;)

9 komentarzy:

  1. gratuluję, mimo że to raczej nadruk :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały autograf Majeczko - gratulację :*

    Tak ,... teraz ciężki tydzień ... :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety to nadruk, ale gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamil Stoch wielki ! :)
    Gratuluję autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje,super autograf,teraz kolejne z serii,powodzenia

    OdpowiedzUsuń