Translate

niedziela, 26 stycznia 2014

Jerzy Stuhr... i głębokie przemyślenia ;)

Cześć!

Teraz mogę trochę odetchnąć z ulgą, ponieważ mam ferie! Długo na to czekałam...ale znając życie, te zaledwie 2 tygodnie minął w okamgnieniu :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam autograf od jednego z moich ulubionych, polskich aktorów! Jest on oczywiście od Jerzego Stuhra:

Według mnie pan Jerzy wraz z synem- Maciejem Stuhrem są wspaniałymi aktorami!
...
 
Jak już pewnie zauważyliście w tytule tej notki nadszedł czas na małe przemyślenia.
W minionym tygodniu wydarzyło się bardzo dużo, jeżeli chodzi o mnie... Były chwile smutne, niespodziewane i pełne żałoby, ale nie zabrakło także okazji do radości.
Jest niedziela...spędzam czas z rodzina. Myślę sobie: "Boże, jaką ja jestem szczęściarą! Mam kochającą rodzinę, osoby, na których mogę zawsze polegać, dom i możliwości do rozwijania swoich zainteresowań..." Wiadomo, że nie raz są chwile zwątpienia, ale zawsze mogę znaleźć wsparcie w moich rodzicach <3 Nie wiem, dlaczego akurat dzisiaj wzięło mi się na takie przemyślenia...Po prostu, kiedy jest więcej czasu, można zwolnić i rozmyślać :)
Mogłabym się jeszcze rozpisywać...ale przecież nie o to chodzi.
DOCENIAJMY TO CO MAMY!
 
 
 
Do następnego , Majka ;)

PS Wkrótce planuję dodać na bloga (w zakładce) zdjęcia ze znanymi osobami :D

9 komentarzy:

  1. Gratuluję! Te przemyślenia są bardzo ważne. Jak wiesz nie każdy doceni to co ma wokół siebie. Dobrze, że są święta, ferie i kilka dni wolnego by chociaż raz na jakiś czas przemyśleć parę spraw i dojść do takiego wniosku do jakiego Ty doszłaś:) Spędzajmy jak najwięcej czasu z rodziną :)
    Pozdrawiam i życzę Ci wielu doznań życiowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i bardzo fajna tematyka bloga ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    olivkaandolivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje,grunt to iść do przodu ,zdjęcia ze znanymi osobami super pomysł.Ja niestety nie mam od tego Pana podpisu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję autografu! :)
    Życzę udanych ferii oraz radości z każdych miłych chwil :)

    OdpowiedzUsuń