Translate

czwartek, 9 stycznia 2014

Maria Pakulnis

Cześć!

Jutro już piątek! Jakoś zleciało-myślałam, że będzie gorzej!
Dzisiaj krótka notka- w przerwie między nauką :D

Moim kolejnym autografem, który chciałabym Wam przedstawić jest od p. Marii Pakulnis:


 
Myślę, że chyba każdy kojarzy tę aktorkę chociaż trochę z np. seriali...
Zdobycie tego autografu zawdzięczam bardzo sympatycznemu Panu z teatru "Komedia" , który mi pomógł :)

heh a jak tam Wasze skrzynki pocztowe? jakieś autografy przyszły już w 2014r. ?? :D

Do następnego, Majka ;)

9 komentarzy:

  1. Gratulację :) ! Mam nadzieję, że kiedyś razem połapiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografu! :)
    U mnie jako tako...ale mam nadzieję, że będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję u mnie coś tam się pojawiło..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) U mnie w Nowym Roku pustki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :#
    Powodzenia dalej :3

    OdpowiedzUsuń