Translate

czwartek, 30 stycznia 2014

Paprocki&Brzozowski...filmy związany ze światem mody- "Kwiat pustyni"

Hejka!

Śnieg, mróz i do tego mocny wiatr- zima w pełni! Ferie lecą...całe szczęście nie mam czasu na nudę :) Skoro już o tym mowa, to chciałabym pozdrowieć osoby mające młodsze rodzeństwo (i siedzą z nim w okresie ferii, wakacji itp. ) Kiedyś już o tym pisałam... http://autografyteczazbierane.blogspot.com/2013/08/braciarodzenstwo.html)

Dzisiaj przedstawiam Wam autografy od świetnych, polskich projektantów mody:


Ostatnio w telewizji obejrzałam film "Kwiat pustyni"...Zrobił on na mnie ogromne wrażenie! Film jest oczywiście oparty na faktach i pokazuje życie Waris Dirie, a właściwie początki jej kariery modowej.

Myślę, że każda dziewczyna powinna go obejrzeć i zobaczyć, jak traktuje się kobiety w innych zakątkach świata :/ "Kwiat pustyni" bardzo mnie poruszył, dał dużo do myślenia...
Waris Dirie jest kobietą, która w swoim życiu bardzo dużo przeszła i nie boi się o tym "głośno" mówić. Serdecznie polecam ten film! ;)

Do następnego, Majka ;)

PS Jak pewnie zauważyliście logo na zdjęcia zostało trochę zmienione-ulepszone :D
 

7 komentarzy:

  1. Gratuluję autografu! Mało spotykany!
    Dziękuję za pozdrowienia ;)
    Mam młodszego o 9 lat brata!

    Film oglądałam... świetny a zarazem przerażający. Szczególnie na końcu jak wspomina co się działo jak miała 3 lata... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! :)
    Dzięki za odwiedziny u "Listonosza..." :)
    Ostatnio dowiedziałem się o wielu wspaniałych blogach z autografami (Twój też już się zalicza) i stwierdziłem, że spróbuję... Na razie mam kilka zebranych już dawno przy okazji różnych spotkań, koncertów...

    Fajny blog i fajne autografy!!! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń