Translate

piątek, 3 stycznia 2014

Sylwestrowo- Katarzyna Dąbrowska!

Cześć!

Witam w 2014r. :) Jak minął Wam Sylwester??

Jak dla mnie był dość wyjątkowy- spędziłam go po raz pierwszy w stolicy :) Może nie był to odpowiedni dzień na "łapanie" autografów, jednak udało mi się kilka zgadnąć :D

 
Warszawa jest ślicznie, świątecznie przystrojona. Mimo, że jest dużym miastem, myślę, że odnalazłabym się w niej :P Jeśli chodzi o zbieranie autografów, daje ona dużo możliwości i okazji do spotkania "gwiazd" ;)

Jednym z autografów, który udało mi się zdobyć w sylwestrowy wieczór, jest podpis Katarzyny Dąbrowskiej! (Z tej zdobyczy jestem najbardziej zadowolona ^_^)


 
Teraz jeszcze kilka dni wolnego, a potem szkoła :/ Niestety taka kolei rzeczy...
 
Tak na dobrą sprawę po niecałych 3 tygodniach, znowu będzie wolne- ferie zimowe ( mam 27 stycznia - 9 lutego). Mam również nadzieję, że będzie to okazja na kolejny wyjazd do Wawy :)
 
 
Do następnego, Majka ;)



8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, piękne dedykacje :)
    Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Zwłaszcza tych dedykacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję :)
    Piękna dedykacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) I trzymam kciuki za wyjazd do Warszawy :) Mam nadzieję, że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń