Translate

niedziela, 12 stycznia 2014

WOŚP- Jurek Owsiak

Cześć!

Dzisiaj deszczowa pogoda, aż nic się nie chce :/ Akurat dzisiaj przypadł 22 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!
 
Przy tej okazji postanowiłam, że przedstawię Wam autograf, który dostałam już jakiś czas temu, jednak trzymałam specjalnie na ten dzień :) Jest on oczywiście od Jurka Owsiaka:

 
W kopercie znalazłam także jakieś ulotki i inne gadżety związane z WOŚPem:


Dzisiaj na każdym kroku można spotkać wolontariuszy namawiających do udziału w tej akcji. Ma ona na celu zebranie pieniędzy na różnego rodzaju sprzęty, aparatury potrzebne do leczenia-używane w szpitalach. W tym roku przeznaczone są na ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU DLA DZIECIĘCEJ MEDYCYNY RATUNKOWEJ I GODNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ SENIORÓW- taką też informację znalazłam na oficjalnej stronie WOŚPu :)

Jest oczywiście wiele osób przeciwnych tej akcji, ale nie będę się jakoś na ten temat wypowiadać ;) (dla zainteresowanych- znalazłam ostatnio artykuł na ten temat http://wmeritum.pl/nie-daje-owsiakowi/ )

Życzę udanej niedzieli, jak i całego tygodnia!


Do następnego, Majka ;)
 
PS Wybiera się ktoś na zawody skoków narciarskich do Wisły lub Zakopanego?? :)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje autografu
    Jestem zawiedziony tym panem. Ostatni zrobił reklamę swojej "szlachetnej" organizacji kosztem skatowanego dziecka ...
    WSTYD I HAŃBA !
    ze zbiórki nawet 50% nie jest przeznaczane na owe cele -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Majeczko :)
    Może i nie lubię Owsiaka ani WOŚP ale zawsze dla wolontariuszy są startery za free i dużo jedzenia , więc chodzę by wspomóc siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.Nie wiem jak zbiórka kasy ma się do zakupionego sprzętu,ale tam gdzie leżały moje dzieci ten sprzęt był widoczny więc chyba coś tam kupują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam autograf od Jurka na takim samym zdjęciu, tylko pisany niebieskim markerem. :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń