Translate

czwartek, 23 stycznia 2014

Zimnoooo i Jerzy Janowicz

Hejka!

Ale zimno! Codziennie minusowe temperatury :/ Zdecydowanie wolę cieplejsze dni!
Od soboty zaczynam ferie zimowe :)

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiego tenisisty (mojego ulubionego)- Jerzego "Jerzyka" Janowicza:
 
 Ledwo spadł śnieg i zrobiło się naprawdę zimno (teraz mój termometr pokazuje -15 stopni), a ja już mam dosyć zimy :/ Te chodzenie w kurtkach, ciepłych butach, czapkach, szalikach itd.
Co powiecie na letnie dni, słońce, długie wieczory... Lato wracaj!
 
 
Ciekawa jestem, czy w tym roku w Wielkanoc nadal będzie zimowo...
 
Na koniec przedstawiam Wam obrazek z bardzo trafnym zdaniem: 


Do następnego, Majka ;)

9 komentarzy:

  1. jest Zima to musi być zimno :) fajnie jakby jeszcze śnieg spadł :))
    Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję autografu Jerzyka! :)
    Też mam :) A zimy też mam już dość!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) u mnie nn :D :) u mnie też zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) u mnie również tenisowo :) zapraszam
    http://nitek-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci grafu od Janowicza. ;) Z niego to dopiero kawał sportowca i przystojniaka. ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Bardzo pozytywny blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny blog, notki nie za długie, zachęcający wygląd. Extra pomysł na dzielenie się swoją pasją ! Ja autografów nie zbieram, bo takowych nie posiadam niestety, choć ludziom strasznie zazdroszczę. Fajnie mieć coś co zajmuję wolny czas tym bardziej, że autograf zdobyć jakoś trzeba ;d. Pozdrawiam serdecznie, jeśli chcesz zapraszam do mnie : http://demonseyes-girlsheart-angelssoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń