Translate

niedziela, 2 lutego 2014

Ewa Kasprzyk i...Kamil Stoch-kolejny triumf w skokach narciarskich!

Cześć!

Za oknami już ciemno...Całe szczęście u mnie powoli temperatura wzrasta :) Czekam na odwilż ^_^

Na początek pokażę Wam kolejny autograf, który udało mi się zdobyć w sylwestrowy wieczór od p. Ewy Kasprzyk:


Jednak w dzisiejszym poście chcę się bardziej skupić na skokach narciarskich :) Jeżeli chodzi o ten weekend i tę dyscyplinę sportową, to kibice nie mogli narzekać! Wygrana juniora- Kuby Wolnego, złoty medal w konkursie drużynowy w mistrzostwach świata juniorów, wygrana kwalifikacji przez Dawida Kubackiego oraz podwójny triumf  Kamila Stocha w Willingen !!! Czy coś pominęłam? Wydaje mi się, że nie :D

 
Polscy kibice mają okazję do świętowania! Jestem pewna, że osoby z Polski, które były tam wczorajszych lub dzisiejszych zawodach,mogły być dumne ze "swoich" skoczków!
Oby tak dalej!!! Już za tydzień zawody w Sochi i dobra kondycja naszych zawodników będzie bardzo przydatna :D

Na koniec cytat, który nasuwa mi się na myśl przy każdej wygranej Kamila (myślę, że kibice pamiętają te słowa cytowane przez Stocha):



Do następnego, Majka ;)

5 komentarzy: