Translate

niedziela, 16 lutego 2014

Ewa Wencel :)

Hejka!

Kolejny tydzień dobiega końca...i jutro od nowa :/ Teraz mam jeszcze więcej zajęć i jeszcze mniej wolnego czasu, dlatego posty będę dodawać 1-2 na tydzień... aczkolwiek w tym tygodniu bardzo kusiło, żeby podzielić się tutaj radością związaną z Igrzyskami :D

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiej aktorki Ewy Wencel:

 

Zaraz lecę oglądać ceremonię wręczania medalów. Dzisiaj z Polaków złoto otrzymają Zbigniew Bródka i Kamil Stoch (po raz kolejny)! To fantastyczne, że Polska zdobyła w Soczi już 4 (i na dodatek złote) medale :) Jestem bardzo ciekawa jutrzejszych zawodów drużynowych w wykonaniu naszych skoczków ^_^ Trzymajmy kciuki!!!
 
Na koniec:
 
Do następnego, Majka




11 komentarzy:

  1. Gratuluję ! :) Można widzieć jak otrzymałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się go zdobyć w teatrze, w Sylwestra :)

      Usuń
  2. mało spotykany podpis na blogach, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) te Igrzyska dla Polski to są wspaniałe. :D jeszcze dzis drużynówka w skokach, wierzę, że naszych chłopców stać na medal:D
    Przeglądając Twojego bloga, zauważyłam na Twoim jednym zdjęciu z LGP z Wisły siebie hahaha:D
    dodaję do obserwowanych, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawody już za godzinę :) Trzymajmy kciuki!
      na którym zdjęciu jesteś? :P
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. http://autografyteczazbierane.blogspot.com/2013/08/gregor-schlierenzauer.html#comment-form

      o tutaj, tam na samym dole, to szaro-czarne to ja!:D

      Usuń