Translate

niedziela, 9 lutego 2014

Małgorzata Kożuchowska :)

Cześć!

Nie mogę uwierzyć, że moje ferie już się kończą! Te 2 tygodnie minęły bardzoo szybko :/

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od Małgorzaty Kożuchowskiej, który zdobyłam dzięki pomocy mojego tatusia ^_^
 
Szkoda trochę, że nie mam ferii w czasie igrzysk w Sochi...Oczywiście dzisiaj będziemy oglądać całą rodzinką zmagania Polaków... szczególnie skoczków :D

Jutro poniedziałek...w moim województwie, dla wszystkich uczniów przydałoby się to:
 
Wszystkim życzę miłego tygodnia :) Do zobaczenia w piątek...


Do następnego, Majka ;)

PS Niestety nie udało mi się przejść do następnego etapu w konkursie Blog Roku 2013...Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które oddały  głosy ;) (Szczególnie mojej rodzinie!) :*

12 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ja również będę oglądał skoki :D
    Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografu!
    Mam pytanie... czy tata wygrał go na aukcjach WOŚP? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D z korzyścią dla mnie...

      Usuń
    2. To miło mi, że autograf trafił w dobre ręce ;)
      Była to moja aukcja WOŚP ;)

      Usuń
  3. Gratulacje ! :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z pierwszych moich grafów ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń