Translate

piątek, 14 lutego 2014

Michel Moran + spektakularny tydzień!

Hejka!

Dzisiaj 14 dzień lutego- Walentynki ;) Jak spędziliście ten dzień? Obchodzicie Święto Zakochanych??
 
Jak dla mnie Walentynki nie mają żadnego znaczenia ;) Raczej ich nie obchodzę...i jakoś nie kręcą mnie te wszystkie czerwone serduszka, ale oczywiście każdy ma prawo sądzić inaczej!

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od jednego z jurorów Masterchefa- Michela Morana:

 
Co za tydzień!!! - tak bym podsumowała ostatnie 7 dni :D
Po 2 tygodniowej przerwie wróciłam do szkoły wypoczęta (nie na długo), mój plan "stanął na głowie", a ja ledwo się nie rozdwoiłam... Natomiast istotniejsze są dwa złote medale, które Polska zdobyła dzięki Kamilowi i Justynie!!! Bardzo się cieszę ^_^

 
Mimo upadków, kontuzji i krytyki nasi sportowcy pokazali, że są najlepsi, dlatego należą im się wielkie gratulacje oraz podziękowania! <3

Jutro kolejne szanse na medal :) Już się nie mogę doczekać!
Na koniec:
 
Do następnego, Majka ;)

7 komentarzy:

  1. osobiście nie obchodzę Walentynek ;d
    gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    Zapraszam do mnie:http://autograph-colection-by-sebastian.blogspot.com/

    Dodałem twój blog do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obchodzę tego święta i uważam, że jest ono bardzo komercyjne, osobiście świętuję Dzień Singla ;)
    http://diobromoetan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń