Translate

środa, 5 lutego 2014

Wygrana w konkursie Eve-nementów!!! +głosowanie

Hejka!

Drugi tydzień moich ferii leci bardzo szybko :/ Całe szczęście nie brakuje chwil na radość :)

W poniedziałek odebrałam paczkę zaadresowaną do mnie. Otwieram, a tam...nagrody z konkursu zorganizowanego przez Eve-nement Team ( Stoch, Kubacki, Ziobro, Hula)!!! :D Bardzo się ucieszyłam <3 Tak wyglądają wszystkie nagrody, które otrzymałam od skoczków, a właściwie od Dawida Kubackiego:

 
Byłam i nadal jestem pod wielkim wrażeniem! Nagrodą główną była czapka Dawida:

 
Nie spodziewałam się, że dostanę także wiele innych gadżetów z firmy Manner ^_^ Oczywiście dodatkowo otrzymałam kartę z autografem Kubackiego (czyli kolejny graf do mojej kolekcji):

 
Dla mnie- wielkiego kibica i fana skoków narciarskich jest to wspaniały prezent i wyróżnienie <3 Oczywiście nie spodziewałam się, że wygram. Prawdę mówiąc to nawet się na to nie nastawiałam, nie wierzyłam i nie myślałam... Skoro już o tym mowa, to dziękuję Wiktorii, która poinformowała mnie o moim zwycięstwie (hehe nawet o 6.55 rano xd) :)

Teraz chciałabym się jeszcze raz rozreklamować :D Jeśli komuś podoba się mój blog, lubi go czytać, komentować i oglądać dodawane przeze mnie zdjęcia, to byłoby mi bardzo miło, jeśli zagłosowałby na Tęczą Zbierane w konkursie na Blog Roku 2013 <3 http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/ta-cza-zbierane,87l,blog.html Każdy głos się przyda!

SMS o treści K00555 pod nr 7122
(koszt 1,23zł)
 
Jest to dla mnie bardzo ważne, dlatego z góry dziękuję za Waszą pomoc! ;)
 
Na koniec:

 
Do następnego, Majka ;)


12 komentarzy:

  1. Gratuluję :D Wspaniały sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! świetna nagroda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nagrody! Bardzo Ci gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję + wiem kto mi nagrode odebrał, hahaha nieno żartuje mój pomysł był zbyt prostacki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację i wspaniała nagroda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach takie nagrody są super i do tego niespodzianki.
    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc to Ty zgarnęłaś główną nagrodę! :) Świetne pamiątki i Mannery *-* Gratuluję nagrody i świetnego pomysłu! :D

    OdpowiedzUsuń